Brosura

Brosura personalizata, Cataloage ori Albume, sunt una dintre cele mai intalnite optiuni atunci cand se doreste promovarea unei companii. Brosurile sunt un instrument de marketing deosebit de important, versatil si util pentru orice societate. Rolul unei brosuri este de a promova si informa despre gama de servicii sau produse oferite clientilor sau potentialilor clienti. Cartile nu mai au nevoie de nicio prezentare.

Brosuri le publicitare ofera o imagine de ansamblu asupra unei companiei si informatia care poate fi adaugata in paginile lor tine doar de optiunea beneficiarului.

Un catalog cu produsele pe care le oferiti sau un catalog cu mostre de produse, este o modalitate sigura si profesionista pentru a va face remarcat. Mostrele de produse aplicate in catalog sau in brosura, este o modalitate sigura de a prezenta clientului varianta reala a produsului ce urmeaza a fi cumparat.

Brosuri publicitare- întrebari frecvente

  • Brosurile ofera mai mult spatiu atunci cand vreti sa transmiteti mai multe informatii despre companie sau produse decat alte articole tiparite.
  • Selectati formatul adecvat pentru brosura. Formatul include diverse elemente de care trebuie sa tineti cont: dimensiunea brosurii, tipul de hartie, numarul de pagini, tipul de legare sau finisari speciale.
  • Formatele economice de brosuri sunt A5 (210 x 148 mm); A4( 297 x 210 mm); 200x 200 mm; 210 x 100 mm; 235 x 165 mm
  • Cheia brosurii este aspectul copertei, continutul informational si pastrarea designul brosurii simplu si aerisit. Prea multe informatii pot duce la aglomerarea brosurii sau a catalogului si ca atare, mesajul esential poate fi pierdut.
  • Limitati numarul culorilor folosite in brosuri, intre doua si patru si utilizati fiecare culoare in mod consecvent. De exemplu, utilizati o singura culoare pentru titluri si subtitluri, iar alta pentru textul general.
  • Puteti adauga cupoane cu oferte speciale si reduceri in interiroul unei brosuri.
  • Identificati-va publicul tinta. Brosura trebuie proiectata pentru acest public tinta pentru a putea transmite un mesaj cat mai clar si concis.
  • Alegeti cea mai buna metoda de distribuire a brosurii.

Eficienta unei brosuri a fost pusa la indoiala in ultimul timp cand practic ne-am abandonat in bratele digitalului si a marketingului online iar unii clienti si-au pus intrebarea, Mai sunt brosurile publicitare eficiente? Mai sunt brosurile un instrument puternic de marketing ?

Raspunsul la aceste intrebari este cu siguranta, Da, brosurile tiparite cu Web2Print Bucuresti sunt eficiente!

In termeni de comunicare si marketing o firma trebuie sa utilizeze toate mijloacele si tot mixul de marketing necesar pentru a ajunge la client. Marketingul digital este foarte util si eficient cand se doreste a ajunge la clientul din fata unui telefon mobil sau a unui laptop. Insa, se intampla deseori sa ne luam ochii de la aceste dispozitive si sa dorim sa interactionam cu oamenii.

Cand vine vorba de interactiune cu oamenii, oferirea unei brosuri a companiei pe care o reprezentati in cadru unei intalniri sau a unui eveniment este o modalitate usoara de a interactiona cu potentialii clienti. Imbinarea simtului tactil cu cel vizual va atrage cu siguranta atentia interlocutorului cu care discutam iar daca suprapunem si mirosul de tipar proaspat al brosurii cu siguranta ca atentia potentialului client este la cote maxime. De asemenea, brosura este un obiect cu care potentialul client poate pleca la birou sau acasa unde poate studia in liniste oferta sau bunurile propuse in brosura.

Decizia de a cumpara bunuri sau servicii in cadrul unor targuri sau expozitii este de multe ori amanata. De regula deciziile importante cum ar fi achizitia unei locuinte, cotractarea unui credit, cumpararea unui bun de folosinta indelungata sau achizitia unor utilaje, se iau in liniste acasa sau la birou. Cu ajutorul unei brosuri bine tiparite cu Web2Print Bucuresti si bine gandite sunt sanse foarte mari ca potentialul client sa solicite o intalnire sau sa cumpere direct.

Networkingul de la aceste evenimente este un prilej foarte bun pentru a-ti face firma cunoscuta iar oferirea unei brosuri in cadrul acestor interactiuni va pune compania pe care o reprezinti intr-o lumina pozitiva si va sublinia idea de profesionalism. Alegand un format atipic, un design potrivit si print de calitate brosura ta nu se va amesteca cu a concurentei. Fata de Social Media unde toata promovare se face intr-un cadru strict, tiparirea unei brosuri o poti alege la discretie. Brosura este a companiei tale si o poti tipari cum vrei fara restrictii si ingradiri limitate la ecranul unui telefon.

Intr-o lume in care mobilitate este esentiala oferirea unei brosuri publicitare va aduce mesajul tau in locuri unde internetul are un impact mai mic asupra societatii cum ar fi zonele rurale. Iar daca ne referim la costuri cu siguranta o brosura tiparita care poate fi data din mana in mana sau poate fi nominala, va costa mult mai putin decat o campanie Social Media.

Brosuri A5

Brosura format A5; tiparita la policromie (4+4 culori) integral; suport: 150 g DC (dublu cretat mat sau lucios) coperta + interiorul; finisare: capsare cu 2 capse.

Tiraj brosuri300 ex.500 ex.1000 ex.1500 ex.2000 ex.3000 ex.
Brosuri 8 pagini inclusiv coperta115 €165 €185 €211 €240 €295 €
Brosuri 12 pagini inclusiv coperta189 €201 €240 €280 €312 €390 €
Brosuri 16 pagini inclusiv coperta200 €210 €250 €290 €330 €440 €
Brosuri 32 pagini inclusiv coperta290 €323 €400 €500 €590 €770 €
Preturile brosurilor sunt exprimate in Euro la care se adauga TVA. Preturile afisare sunt informative si nu implica angajamente contractuale.

Brosuri 235×165 mm

Brosura format 235×165 mm; tiparita la policromie (4+4 culori) integral; suport:150 g DC (dublu cretat mat sau lucios) coperta + interiorul; finisare: capsare cu 2 capse.

Tiraj brosuri300 ex.500 ex.1000 ex.1500 ex.2000 ex.3000 ex.
Brosuri 8 pagini inclusiv coperta165 €178 €210 €242 €271 €330 €
Brosuri 12 pagini inclusiv coperta202 €220 €267 €316 €365 €463 €
Brosuri 16 pagini inclusiv coperta215 €240 €290 €340 €395 €509 €
Brosuri 32 pagini inclusiv coperta338 €377 €480 €591 €699 €914 €
Preturile brosurilor sunt exprimate in Euro la care se adauga TVA. Preturile afisare sunt informative si nu implica angajamente contractuale.

Brosuri A4 portret

Brosura format A4; tiparita la policromie (4+4 culori) integral; suport:150 g DC (dublu cretat mat sau lucios) coperta + interiorul; finisare: capsare cu 2 capse.

Tiraj brosuri300 ex.500 ex.1000 ex.1500 ex.2000 ex.3000 ex.
Brosuri 8 pagini inclusiv coperta185 €200 €245 €280 €320 €396 €
Brosuri 12 pagini inclusiv coperta167 €289 €345 €406 €467 €589 €
Brosuri 16 pagini inclusiv coperta290 €320 €410 €480 €560 €720 €
Brosuri 32 pagini inclusiv coperta480 €542 €695 €848 €1000 €1308 €
Preturile brosurilor sunt exprimate in Euro la care se adauga TVA. Preturile afisare sunt informative si nu implica angajamente contractuale.

Brosuri 200x200mm

Brosura format 200×200 mm; tiparita la policromie (4+4 culori) integral; suport:150 g DC (dublu cretat mat sau lucios) coperta + interiorul; finisare: capsare cu 2 capse.

Tiraj brosuri300 ex.500 ex.1000 ex.1500 ex.2000 ex.3000 ex.
Brosuri 8 pagini inclusiv coperta177 €212 €255 €298 €341 €434 €
Brosuri 12 pagini inclusiv coperta203 €225 €270 €315 €256 €454 €
Brosuri 24 pagini inclusiv coperta304 €336 €419 €506 €594 €767 €
Brosuri 48 pagini inclusiv coperta480 €541 €694 €847 €1000 €1305 €
Preturile brosurilor sunt exprimate in Euro la care se adauga TVA. Preturile afisare sunt informative si nu implica angajamente contractuale.

Capsarea brosurilor stil caiet, cu 2 capse

Capsarea stil caiet a brosurilor este alegerea economica si eficienta de legare pentru brosuri comerciale care nu depasesc 60 pagini la interior si o grosime a paginilor de 130g/mp. Capsarea acestor brosuri se face pe mijlocul formatului deschis al paginilor si de aceea este necesar ca paginile de interior ale unei astfel de brosuri capsate sa fie intotdeauna multiplu de 4. Adica brosurile trebuie sa aiba la interior 8 pagini; 12 pagini; 16 pagini, samd., astfel incat numarul de pagini sa fie egal atat in partea stanga a capselor brosurii cat si in partea dreapta a acestora.

Atunci cand se doreste indosarierea brosurilor tiparite cu Web2Print Bucuresti, se poate folosi capsarea cu capse omega, care permite introducerea acestor brosuri in bibliorafturi sau caiete mecanice, datorita buclei exterioare a capsei. Astfel se pot pastra o succesiune de brosuri importante in cadrul unei companii.

Brosarea cataloagelor. Brosare brosura personalizata cu Web2Print Bucuresti.

Brosarea cataloagelor sau a brosurilor cu Web2Print Bucuresti este alegerea perfecta pentru publicatiile care depasesc 32 de pagini. Coperta brosurii sau a catalogului se va indoi de 2 ori, va imbraca blocul de file si va crea un cotor patrat iar paginile brosurii vor fi lipite in interiorul acestui cotor. In functie de numarul de pagini a catalogului se poate opta pentru o brosare la cald cu termoclei sau cu PUR ( poliuretan). Atunci cand numarul de pagini este mai mare si cotorul brosurii depaseste 5 mm, acesta poate fi personalizat cu informatii relevante, cu titlul brosurii sau sigla firmei.

Brosura Personalizata

Brosarea cataloagelor si brosurilor cu poliuretan (PUR)

Brosarea cataloagelor sau a brosurilor cu PUR este recomandata atunci cand catalogul sau brosura depaseste un numar de 160 de pagini sau paginile sunt foarte groase, peste 150 -170 g/mp. Ori catalogul sau brosura are o hartie la interior de diferite tipuri, cum ar fi un amestec de coli de calc cu hartie dublu creatata si/sau hartie offset. Lipirea brosurii se face la nivelul celulozei din hartie si reactia chimica care urmeaza are nevoie de un termen de 24 de ore pentru a deveni definitiva. Prin acest tip de legare se evita destramarea catalogului sau a brosurii si pierderea filelor si este recomandata pentru manualele de utilizare, pentru brosurile tehnice sau pentru cataloagele care necesita folosire asidua.

Web2Print
Web2Print
Brosuri Personalizate

Coaserea cu ata si brosarea cataloagelor sau a brosurilor.

Coaserea cu ata si brosarea ofera unui catalog sau unei brosuri eleganta si imbina eficienta lipirii cu termoclei cu eleganta deschiderii maxime a cotorului, datorita coaserii cu ata. Astfel se poate vizualiza corect toata imaginea colii tiparite iar trecerea pozelor de pe o pagina pe alta a brosurii sau a catalogului va fi impecabila. Acest tip de legare este utilizat pentru a promova un aspect curat, profesionist si elitist si este utilizat la cataloagele de fotografii, cataloagele de mobila premium, cataloagele de arhitectura, a cataloagelor fashion sau a brosurilor cu produse de lux.

Coperta brosurii sau a catalogului ofera cel mai mare impact vizual si aceasta trebuie tratata cu o atentie deosebita. Coperta va oferi imaginea de ansamblu a intregii brosuri, indiferent de continut iar decizia de a o rasfoi se bazeaza pe impactul pe care il ofera coperta. De aceea, innobilarea copertei unei brosuri este intotdeauna o ideea excelenta.

Fie ca vorbim de o coperta stantata in diferite forme, fie ca aplicam plastifiere, lacurie UV, emboss sau folio, coperta unui catalaog sau a unei brosuri trebuie sa fie cu cel putin 3 masuri mai groasa decat interiorul catalogului. Astfel, catalogul sau brosura capata prestanta si va influenta in mod pozitiv produsele promovate in acest fel.

experiență tipografică
de consultanță oferite
de clienți mulțumiți
de proiecte anuale

Consultanță, Creație, Producție, Logistică