Brosura
Brosura personalizata, Cataloage ori Albume, sunt una dintre cele mai intalnite optiuni atunci cand se doreste promovarea unei companii. Brosurile sunt un instrument de marketing deosebit de important, versatil si util pentru orice societate. Rolul unei brosuri este de a promova si informa despre gama de servicii sau produse oferite clientilor sau potentialilor clienti. Cartile nu mai au nevoie de nicio prezentare.
Brosuri le publicitare ofera o imagine de ansamblu asupra unei companiei si informatia care poate fi adaugata in paginile lor tine doar de optiunea beneficiarului.
Un catalog cu produsele pe care le oferiti sau un catalog cu mostre de produse, este o modalitate sigura si profesionista pentru a va face remarcat. Mostrele de produse aplicate in catalog sau in brosura, este o modalitate sigura de a prezenta clientului varianta reala a produsului ce urmeaza a fi cumparat.
Brosuri publicitare- întrebari frecvente
Capsarea brosurilor stil caiet, cu 2 capse
Capsarea stil caiet a brosurilor este alegerea economica si eficienta de legare pentru brosuri comerciale care nu depasesc 60 pagini la interior si o grosime a paginilor de 130g/mp. Capsarea acestor brosuri se face pe mijlocul formatului deschis al paginilor si de aceea este necesar ca paginile de interior ale unei astfel de brosuri capsate sa fie intotdeauna multiplu de 4. Adica brosurile trebuie sa aiba la interior 8 pagini; 12 pagini; 16 pagini, samd., astfel incat numarul de pagini sa fie egal atat in partea stanga a capselor brosurii cat si in partea dreapta a acestora.
Atunci cand se doreste indosarierea brosurilor tiparite cu Web2Print Bucuresti, se poate folosi capsarea cu capse omega, care permite introducerea acestor brosuri in bibliorafturi sau caiete mecanice, datorita buclei exterioare a capsei. Astfel se pot pastra o succesiune de brosuri importante in cadrul unei companii.
Brosarea cataloagelor. Brosare brosura personalizata cu Web2Print Bucuresti.
Brosarea cataloagelor sau a brosurilor cu Web2Print Bucuresti este alegerea perfecta pentru publicatiile care depasesc 32 de pagini. Coperta brosurii sau a catalogului se va indoi de 2 ori, va imbraca blocul de file si va crea un cotor patrat iar paginile brosurii vor fi lipite in interiorul acestui cotor. In functie de numarul de pagini a catalogului se poate opta pentru o brosare la cald cu termoclei sau cu PUR ( poliuretan). Atunci cand numarul de pagini este mai mare si cotorul brosurii depaseste 5 mm, acesta poate fi personalizat cu informatii relevante, cu titlul brosurii sau sigla firmei.
Brosarea cataloagelor si brosurilor cu poliuretan (PUR)
Brosarea cataloagelor sau a brosurilor cu PUR este recomandata atunci cand catalogul sau brosura depaseste un numar de 160 de pagini sau paginile sunt foarte groase, peste 150 -170 g/mp. Ori catalogul sau brosura are o hartie la interior de diferite tipuri, cum ar fi un amestec de coli de calc cu hartie dublu creatata si/sau hartie offset. Lipirea brosurii se face la nivelul celulozei din hartie si reactia chimica care urmeaza are nevoie de un termen de 24 de ore pentru a deveni definitiva. Prin acest tip de legare se evita destramarea catalogului sau a brosurii si pierderea filelor si este recomandata pentru manualele de utilizare, pentru brosurile tehnice sau pentru cataloagele care necesita folosire asidua.
Coaserea cu ata si brosarea cataloagelor sau a brosurilor.
Coaserea cu ata si brosarea ofera unui catalog sau unei brosuri eleganta si imbina eficienta lipirii cu termoclei cu eleganta deschiderii maxime a cotorului, datorita coaserii cu ata. Astfel se poate vizualiza corect toata imaginea colii tiparite iar trecerea pozelor de pe o pagina pe alta a brosurii sau a catalogului va fi impecabila. Acest tip de legare este utilizat pentru a promova un aspect curat, profesionist si elitist si este utilizat la cataloagele de fotografii, cataloagele de mobila premium, cataloagele de arhitectura, a cataloagelor fashion sau a brosurilor cu produse de lux.
Coperta brosurii sau a catalogului ofera cel mai mare impact vizual si aceasta trebuie tratata cu o atentie deosebita. Coperta va oferi imaginea de ansamblu a intregii brosuri, indiferent de continut iar decizia de a o rasfoi se bazeaza pe impactul pe care il ofera coperta. De aceea, innobilarea copertei unei brosuri este intotdeauna o ideea excelenta.
Fie ca vorbim de o coperta stantata in diferite forme, fie ca aplicam plastifiere, lacurie UV, emboss sau folio, coperta unui catalaog sau a unei brosuri trebuie sa fie cu cel putin 3 masuri mai groasa decat interiorul catalogului. Astfel, catalogul sau brosura capata prestanta si va influenta in mod pozitiv produsele promovate in acest fel.