Brosura

Brosura personalizata, Cataloage ori Albume, sunt una dintre cele mai întâlnite opțiuni atunci când se dorește promovarea unei companii. Broșurile sunt un instrument de marketing deosebit de important, versatil și util pentru orice societate. Rolul unei brosuri este de a promova și informa despre gama de servicii sau produse oferite clienților sau potențialilor clienți. Cărțile nu mai au nevoie de nicio prezentare.

Broșurile publicitare oferă o imagine de ansamblu asupra unei companiei și informația care poate fi adăugată în paginile lor ține doar de opțiunea beneficiarului.

Un catalog cu produsele pe care le oferiți sau un catalog cu mostre de produse, este o modalitate sigură și profesionistă pentru a va face remarcat. Mostrele de produse aplicate în catalog sau în brosura, este o modalitate sigură de a prezența clientului varianta reală a produsului ce urmează a fi cumpărat.

Brosuri publicitare- întrebări frecvente

  • Broșurile oferă mai mult spațiu atunci când vreți să transmiteți mai multe informații despre companie sau produse decât alte articole tipărite.
  • Selectați formatul adecvat pentru broșură. Formatul include diverse elemente de care trebuie să țineți cont: dimensiunea broșurii, tipul de hârtie, numărul de pagini, tipul de legare sau finisări speciale.
  • Formatele economice de broșuri sunt A5 (210 x 148 mm); A4( 297 x 210 mm); 200x 200 mm; 210 x 100 mm; 235 x 165 mm
  • Cheia broșurii este aspectul copertei, conținutul informațional și păstrarea designul broșurii simplu și aerisit. Prea multe informații pot duce la aglomerarea broșurii sau a catalogului și că atare, mesajul esențial poate fi pierdut.
  • Limitați numărul culorilor folosite în broșuri, între două și patru și utilizați fiecare culoare în mod consecvent. De exemplu, utilizați o singură culoare pentru titluri și subtitluri, iar altă pentru textul general.
  • Puteți adaugă cupoane cu oferte speciale și reduceri în interiroul unei broșuri.
  • Identificați-va publicul țintă. Broșură trebuie proiectată pentru acest public țintă pentru a putea transmite un mesaj cât mai clar și concis.
  • Alegeți cea mai bună metodă de distribuire a broșurii.

Eficientă unei broșuri a fost pusă la îndoială în ultimul timp când practic ne-am abandonat în brațele digitalului și a marketingului online iar unii clienți și-au pus întrebarea, Mai sunt broșurile publicitare eficiente? Mai sunt broșurile un instrument puternic de marketing ?

Răspunsul la aceste întrebări este cu siguranță, Da, broșurile sunt eficiente!

În termeni de comunicare și marketing o firma trebuie să utilizeze toate mijloacele și tot mixul de marketing necesar pentru a ajunge la client. Marketingul digital este foarte util și eficient când se dorește a ajunge la clientul din față unui telefon mobil sau a unui laptop. Însă, se întâmplă deseori să ne luăm ochii de la aceste dispozitive și să dorim să interacționăm cu oamenii.

Când vine vorba de interacțiune cu oamenii, oferirea unei broșuri a companiei pe care o reprezentați în cadru unei întâlniri sau a unui eveniment este o modalitate ușoară de a interacționa cu potențialii clienți. Îmbinarea simțului tactil cu cel vizual va atrage cu siguranță atenția interlocutorului cu care discutăm iar dacă suprapunem și mirosul de tipar proaspăt al broșurii cu siguranță că atenția potențialului client este la cote maxime. De asemenea, broșura este un obiect cu care potențialul client poate pleca la birou sau acasă unde poate studia în liniște oferta sau bunurile propuse în broșură.

Decizia de a cumpără bunuri sau servicii în cadrul unor târguri sau expoziții este de multe ori amânată. De regulă deciziile importante cum ar fi achiziția unei locuințe, cotractarea unui credit, cumpărarea unui bun de folosință îndelungată sau achiziția unor utilaje, se iau în liniște acasă sau la birou. Cu ajutorul unei broșuri bine tipărite și bine gândite sunt șanse foarte mari că potențialul client să solicite o întâlnire sau să cumpere direct.

Networkingul de la aceste evenimente este un prilej foarte bun pentru a-ți face firma cunoscută iar oferirea unei broșuri în cadrul acestor interacțiuni va pune compania pe care o reprezinți într-o lumina pozitivă și va sublinia idea de profesionalism. Alegând un format atipic, un design potrivit și prinț de calitate broșură ta nu se va amestecă cu a concurenței. Față de Social Media unde toată promovare se face într-un cadru strict, tipărirea unei broșuri o poți alege la discreție. Broșură este a companiei tale și o poți tipări cum vrei fără restricții și îngrădiri limitate la ecranul unui telefon.

Într-o lume în care mobilitate este esențială oferirea unei broșuri publicitare va aduce mesajul tău în locuri unde internetul are un impact mai mic asupra societății cum ar fi zonele rurale. Iar dacă ne referim la costuri cu siguranță o broșură tipărită care poate fi dată din mâna în mâna sau poate fi nominală, va costă mult mai puțin decât o campanie Social Media.

Brosuri A5

Brosura format A5; tiparita la policromie (4+4 culori) integral; suport: 150 g DC (dublu cretat mat sau lucios) coperta + interiorul; finisare: capsare cu 2 capse.

Tiraj brosuri300 ex.500 ex.1000 ex.1500 ex.2000 ex.3000 ex.
Brosuri 8 pagini inclusiv coperta115 €165 €185 €211 €240 €295 €
Brosuri 12 pagini inclusiv coperta189 €201 €240 €280 €312 €390 €
Brosuri 16 pagini inclusiv coperta200 €210 €250 €290 €330 €440 €
Brosuri 32 pagini inclusiv coperta290 €323 €400 €500 €590 €770 €
Preturile brosurilor sunt exprimate in Euro la care se adauga TVA. Preturile afisare sunt informative si nu implica angajamente contractuale.

Brosuri 235×165 mm

Brosura format 235×165 mm; tiparita la policromie (4+4 culori) integral; suport:150 g DC (dublu cretat mat sau lucios) coperta + interiorul; finisare: capsare cu 2 capse.

Tiraj brosuri300 ex.500 ex.1000 ex.1500 ex.2000 ex.3000 ex.
Brosuri 8 pagini inclusiv coperta165 €178 €210 €242 €271 €330 €
Brosuri 12 pagini inclusiv coperta202 €220 €267 €316 €365 €463 €
Brosuri 16 pagini inclusiv coperta215 €240 €290 €340 €395 €509 €
Brosuri 32 pagini inclusiv coperta338 €377 €480 €591 €699 €914 €
Preturile brosurilor sunt exprimate in Euro la care se adauga TVA. Preturile afisare sunt informative si nu implica angajamente contractuale.

Brosuri A4 portret

Brosura format A4; tiparita la policromie (4+4 culori) integral; suport:150 g DC (dublu cretat mat sau lucios) coperta + interiorul; finisare: capsare cu 2 capse.

Tiraj brosuri300 ex.500 ex.1000 ex.1500 ex.2000 ex.3000 ex.
Brosuri 8 pagini inclusiv coperta185 €200 €245 €280 €320 €396 €
Brosuri 12 pagini inclusiv coperta167 €289 €345 €406 €467 €589 €
Brosuri 16 pagini inclusiv coperta290 €320 €410 €480 €560 €720 €
Brosuri 32 pagini inclusiv coperta480 €542 €695 €848 €1000 €1308 €
Preturile brosurilor sunt exprimate in Euro la care se adauga TVA. Preturile afisare sunt informative si nu implica angajamente contractuale.

Brosuri 200x200mm

Brosura format 200×200 mm; tiparita la policromie (4+4 culori) integral; suport:150 g DC (dublu cretat mat sau lucios) coperta + interiorul; finisare: capsare cu 2 capse.

Tiraj brosuri300 ex.500 ex.1000 ex.1500 ex.2000 ex.3000 ex.
Brosuri 8 pagini inclusiv coperta177 €212 €255 €298 €341 €434 €
Brosuri 12 pagini inclusiv coperta203 €225 €270 €315 €256 €454 €
Brosuri 24 pagini inclusiv coperta304 €336 €419 €506 €594 €767 €
Brosuri 48 pagini inclusiv coperta480 €541 €694 €847 €1000 €1305 €
Preturile brosurilor sunt exprimate in Euro la care se adauga TVA. Preturile afisare sunt informative si nu implica angajamente contractuale.

Capsarea broșurilor stil caiet, cu 2 capse

Capsarea stil caiet a broșurilor este alegerea ieftină și eficientă de legare pentru broșuri comerciale care nu depășesc 60 pagini la interior și o grosime a paginilor de 130g/mp. Capsarea acestor broșuri se face pe mijlocul formatului deschis al paginilor și de aceea este necesar că paginile de interior ale unei astfel de broșuri capsate să fie întotdeauna multiplu de 4. Adică broșurile trebuie să aibă la interior 8 pagini; 12 pagini; 16 pagini, șamd., astfel încât numărul de pagini să fie egal atât în partea stânga a capselor broșurii cât și în partea dreapta a acestora.

Atunci când se dorește îndosarierea broșurilor tipărite, se poate folosi capsarea cu capse omega, care permite introducerea acestor broșuri în bibliorafturi sau caiete mecanice, datorită buclei exterioare a capsei. Astfel se pot păstra o succesiune de broșuri importante în cadrul unei companii.

Broșarea cataloagelor. Brosare brosura personalizata.

Broșarea cataloagelor sau a broșurilor este alegerea perfectă pentru publicațiile care depășesc 32 de pagini. Coperta broșurii sau a catalogului se va îndoi de 2 ori, va îmbracă blocul de file și va crea un cotor pătrat iar paginile broșurii vor fi lipite în interiorul acestui cotor. În funcție de numărul de pagini a catalogului se poate opta pentru o brosare la cald cu termoclei sau cu PUR ( poliuretan). Atunci când numărul de pagini este mai mare și cotorul broșurii depășește 5 mm, acesta poate fi personalizat cu informații relevante, cu titlul broșurii sau sigla firmei.

Brosura Personalizata

Broșarea cataloagelor și broșurilor cu poliuretan (PUR)

Broșarea cataloagelor sau a broșurilor cu PUR este recomandată atunci când catalogul sau broșură depășește un număr de 160 de pagini sau paginile sunt foarte groase, peste 150 -170 g/mp. Ori catalogul sau broșură are o hârtie la interior de diferite tipuri, cum ar fi un amestec de coli de calc cu hârtie dublu creatata și/sau hârtie offset. Lipirea broșurii se face la nivelul celulozei din hârtie și reacția chimică care urmează are nevoie de un termen de 24 de ore pentru a deveni definitivă. Prin acest tip de legare se evita destrămarea catalogului sau a broșurii și pierderea filelor și este recomandată pentru manualele de utilizare, pentru broșurile tehnice sau pentru cataloagele care necesită folosire asiduă.

Web2Print
Web2Print
Brosuri Personalizate

Coaserea cu ață și broșarea cataloagelor sau a broșurilor.

Coaserea cu ață și broșarea oferă unui catalog sau unei broșuri elegantă și îmbină eficientă lipirii cu termoclei cu elegantă deschiderii maxime a cotorului, datorită coaserii cu ață. Astfel se poate vizualiza corect toată imaginea colii tipărite iar trecerea pozelor de pe o pagină pe altă a broșurii sau a catalogului va fi impecabilă. Acest tip de legare este utilizat pentru a promova un aspect curat, profesionist și elitist și este utilizat la cataloagele de fotografii, cataloagele de mobilă premium, cataloagele de arhitectură, a cataloagelor fashion sau a broșurilor cu produse de lux.

Coperta broșurii sau a catalogului oferă cel mai mare impact vizual și această trebuie tratată cu o atenție deosebită. Coperta va oferi imaginea de ansamblu a întregii broșuri, indiferent de conținut iar decizia de a o răsfoi se bazează pe impactul pe care îl oferă coperta. De aceea, înnobilarea copertei unei broșuri este întotdeauna o ideea excelență.

Fie că vorbim de o coperta ștanțată în diferite forme, fie că aplicăm plastifiere, lacurie UV, emboss sau folio, coperta unui catalaog sau a unei broșuri trebuie să fie cu cel puțin 3 măsuri mai groasă decât interiorul catalogului. Astfel, catalogul sau broșură capătă prestanța și va influență în mod pozitiv produsele promovate în acest fel.

Când vorbim de cataloage de artă, albume de fotografie, cataloage istorice, cataloage de promovare a unor localități turistice sau de arhitectură, atunci coperta cartonată din mucava de legătorie, „hard-cover”, este o varianta care trebuie avută în vedere. O astfel de coperta conferă elegantă și poate transformă catalogul sau broșură tipărită într-un cadou excelent oferit cu diverse ocazii.

experiență tipografică
de consultanță oferite
de clienți mulțumiți
de proiecte anuale

Consultanță, Creație, Producție, Logistică